Nu is de kans! Carnavalsvereniging De Kluppels en Muziekvereniging Unitas gaan een unieke samenwerking aan. Het komend jaar gaan we iedereen die het leuk vindt om in een carnavalskapel te spelen maar nog geen muziek kan spelen in 1 jaar klaarstomen om in een echte carnavalskapel te spelen.

Met een leuk les- en leerprogramma van gediplomeerde docenten en een beetje motivatie zul je gaan zien dat dit echt mogelijk is. Het doel is om met Carnaval 2021 een eerste optreden te gaan verzorgen samen met carnavalsvereniging de Kluppels.

Naast de carnavalskapel zijn er geen andere verplichten. We zijn vooral op zoek naar gezellige mannen en vrouwen tussen de 16 en 80 jaar, het instrument mag je zelf kiezen maar we zijn vooral op zoek naar trompettisten en trombonisten. Uiteraard zijn andere instrumenten ook welkom. Ook als je al een muziekinstrument speelt dan ben je van harte welkom om je aan te melden.

Voor verdere informatie en aanmelden kan via www.kluppels.nl of www.muziekvereniging-unitas.nl. Ook kun je voor meer informatie contact opnemen met Stefan Derksen op nummer +31653228724.