Op zondag 3 april a.s. geeft BBC-Jazz en Muziekvereniging Unitas een koffieconcert in Wijkhuis de Geseldonk. Aanvang 11.00 uur. Tot ongeveer 12.30 uur.

BBC-jazz blijft je verrassen!

BBC-jazz begon in 1991 en is uitgegroeid tot een jazz-orkest wat gevarieerde en swingende sounds speelt on der de bezielende leiding van dirigent Pierre Heesakkers.

In de afgelopen jaren zijn ze niet alleen veranderd van samenstelling, maar ook de muziekkeuze is veranderd. BBC-jazz verzorgt graag een gevarieerd programma met tal van populaire en goed in het gehoor liggende Standards. Nummers met sterke afwisseling in stijl en dynamiek, van medium swing naar Fast Rock tot Funky en eigentijdse jazz. Van Glenn Miller tot Cole Porter  via Duke Ellington naar Carlos Santana. Zuid-Amerikaanse swingnummers worden afgewisseld met lekker in het gehoor liggende easy-listening en bluesnummers. BBC-jazz blijft je verrassen.

Muziekvereniging Unitas.

Muziekvereniging Unitas o.l.v. dirigent Henk van de Weijer brengt een afwisselend concert met Big Band Muziek maar ook hedendaagse musical muziek met o.a. Aladdin maar ook We’ll meet again, John Barry en Stop the Cavalry. Kortom een afwisselende concert.

We zien u graag op zondag 3 april om 11.00 uur in Wijkhuis de Geseldonk.