Wie wordt Maestro Mierlo-Hout 2019? In Wijkhuis De Geseldonk nemen op 12 oktober 2019 Petra van de Bosch (directeur KC In het Hart van het Hout), Cor van Rijsingen (voorzitter OVMH, Erekluppel bij CV de Houtse Kluppels) en Tim Kuijpers (beheerder Wijkhuis De Geseldonk) het tegen elkaar op in een spannende dirigeerwedstrijd.

Een week later, op 19 oktober 2019 zullen we ook gaan kijken wie er Maestro Brandevoort 2019 gaat worden. Jet Uijen (eigenaresse Boutique 4More), Joris Dekker (directeur OBS Brandevoort) en Mark Sanders (prins van de Brandeliers) gaan dan de strijd met elkaar in ’t BrandPunt.

Wie wordt er het beste beoordeeld door de vak- en publieksjury? Wie dirigeert het beste Muziekvereniging Unitas en mag zich na afloop Maestro Mierlo-Hout 2019 en Maestro Brandevoort 2019 noemen?